1份補習
地區
年級
搜尋
科目
價錢
補習個案詳細資料
編號: c82751
刊登日期: 2017-03-22 08:59:43
學生性別: F
地址: 將軍澳中心, 將軍澳 
學生程度: 中二
補習科目: 全科 (英文課程)
補習資料: 任何2天,每堂 2小時, 平日6.00pm或以後, 六/日待議
星期一至五: 每星期1堂, 每堂2.00小時, 每小時110至120元
星期六至日: 每星期1堂, 每堂2.00小時, 每小時110至120元
特別要求:  
 (必須先成為導師會員,)

冇時間? 想介紹比朋友做? Share比佢啦!!
  導師編號 留言時間及內容 競投學費
(時薪)
1 t35873 [M]
星級導師
(2017-03-22)
本人是一位中文大學碩士畢業生,中學時候於著名的保良局莊啟程預科書了院畢業,亦是一位文科生,多年醉深於英文科,更奪取A級成績,更於高考更奪優異成績,以往曾有五年補習經驗,明白學生的學習需要及毛病,能夠對症下藥,提昇學生的自信心及成績得以進步。另外,本人亦教導不同試卷之技巧,並擁有不同課題之筆記,絕非死記硬背,讓學生能掌握答題之竅門。本人能提供練習及筆記,以增強知識。本人亦曾協助學生在會考及高考科目中奪取A級成績。同時,本人亦正為2位文憑生,提供補習指導,經驗豐富。
120
2 t37367 [F] (2017-03-24)
I graduated in the UK and worked as a translator before teaching English at international schools. Having got a postgraduate education qualification in teaching English and a master’s degree in translation and interpretation, I tutor local mainstream and international school students in both English Language and Literature in English, subjects in humanities like Geography and History, Science and so on. I have experience in teaching English literacy skills (including reading, phonics, speaking, writing and listening) to students at all levels. I’m available on the days as mentioned in your post.
5
3 t43244 [F] (2017-03-26)
在香港樹仁大學法律及商業得到President List和Honor Roll, 成績名列前茅。中學畢業於將軍澳官立中學,一向都躋身於前十名的位置。在會考中,幸得地理A級,數學B級,其他商科也得C級。在大學期間考核普通話水平測試也得到二級乙等的成績。現時有兩個教導了四年的學生,從中一開始幫他們補習數學。他們分別就讀於庇理羅士和聖馬可中學。很希望可以繼續幫到更多的學生:)
120