1份補習
地區
年級
搜尋
科目
價錢
補習個案詳細資料
編號: c71784
刊登日期: 2014-08-16 10:50:06
學生性別: M
地址: 海怡半島, 鴨利洲 
學生程度: 小六
補習科目: 英文 [升小六]
補習資料: 任何2天,每堂 1.5小時, 平日4.00pm或以後
星期一至五: 每星期2堂, 每堂1.50小時, 每小時150至200元
特別要求: 現職老師,男女均可, 請列明可上課日子時間
 (必須先成為導師會員,)

冇時間? 想介紹比朋友做? Share比佢啦!!
  導師編號 留言時間及內容 競投學費
(時薪)
1 t43114 [M]
(2014-08-24)
本人為倫敦帝國學院碩士畢業生。我的學科部在2013年的QS排名中為全地球第三名。我亦會為我的學生自制教材及按需要調整補習方式。我在英國留學7年,可以訓練學生用英國口音交談。時間面議。
200
2 t43387 [F]
(2014-09-19)
Hi please contact me if you're interested. As you can see from my self introduction, I studied at Singapore International School (HK) in my secondary years, and recently completed the IB diploma program obtaining 43/45. I studied English Language and Literature at Higher Level as part of IB and I'm confident in helping your child in improving English. I am currently a law student at HKU. Please let me know of anything specific that you need, such as help with grammar, essay and so on. I will prepare some notes and worksheets. Since I live in South Horizons, it would be convenient for me to tutor your child.
200
3 t43451 [F] (2014-10-02)
本人為薩凡納藝術設計(香港)大學學生, band1英中畢業, HKDSE English成績為5, 居住海怡半島,中學曾義工為人補習,有耐性,有愛心,本人時間上可彈性安排,以學生的時間作大前提。
115
4 t41300 [F]
(2014-11-01)
本人於中西區傳統名校畢業。現為香港理工大學測量學生。曾在中學任教師妹。在文憑試的地理獲得5*成績,而英文、數學及bafs皆獲得5級成績。對BAFS, GEOG有深厚與趣, 能夠深入淺出教導學生, 而且喜歡研究較深的題目。本人富責任感, 有耐性地解決學生疑難, 希望提高學習興趣。本人對閣下的補習個案很感興趣, ,歡迎隨時聯絡再相討。
150
5 t43451 [F] (2014-12-02)
本人為薩凡納藝術設計(香港)大學學生, St Stephen's Girls' College畢業, HKDSE English成績為5, 居住海怡半島,中學曾義工為人補習,擁有一年中學補習全科補習, 有耐性,有愛心,本人時間上可彈性安排,以學生的時間作大前提。
170
6 t41921 [F] (2014-12-16)
Hi I am a year 3 hkust student and I graduated from St. Clare's Girls' School. I've attained level 5 and 5** in Chinese and English Reading and Writing. I am also good at Mathematics as I am an engineering student currently and quite good at Biology. I have been teaching primary school students and please contact me if interested.
150
7 t43652 [M]
(2015-01-19)
我住在中環,地理位置接近補習地點。我擁有英國國籍,在美國接受大學教育,主修心理學和社會學。我的GPA為3.58。英文在美國大學更是全屆第一。我同時也在各個領域獲得了不同的獎項,如公開演講和音樂節。此外,我的前公司是一間教育機構,所以作為市場部經理的我在那裡的工作經驗絕對增加了我對教育工作的認識。
200
8 t43991 [F]
(2015-02-02)
本人為香港大學三年級生,中學就讀嘉諾撒聖瑪利書院及保良局莊啟程預科書院,現於港大主修社會工作及社會行政學系。本人有五年多私人補習經驗,精於教授語文科目,曾於會考考獲中文A及英語B等佳績。過往教授對象主要為小學及初中學生,除集中提升學生語文水平外,亦有教授其他科目及協助學生溫習考試和完成作業。
150